09 24 24 328

Sopimusehdot

SopimusehdotToimitusehdot

Sopimusehdot

1. Asiakkuus

FitnesSpa asiakassopimus tehdään joko verkkokaupassa tai vastaanotossa. Asiakas hyväksyy ja sitoutuu noudattamaan tässä sopimuksessa määriteltyjä ehtoja maksaessaan verkkopankkitunnuksella ensimmäistä maksua tai esittämällä virallisen henkilötodistuksen asiakastunnistetta noutaessaan. Sopimuksen teko edellyttää verkkopankin käyttöä ja e-laskutus mahdollisuutta. FitnesSpa:n asiakkaita ovat tämän palvelusopimuksen verkkokaupassa/vastaanotossa hyväksyneet , aloitusmaksun sekä palvelumaksun maksaneet 15 vuotta täyttäneet henkilöt, joilla on käytössään sähköpostiosoite ja suomalainen tilinumero. Alle 18-vuotias henkilö kuntoilee FitnesSpa:n sopimuksen hyväksyneen huoltajan vastuulla ja hänelle luovutetaan asiakastunniste ainoastaan huoltajan hyväksynnällä. FitnesSpa:lla on oikeus siirtää tämä sopimus edelleen kolmannelle osapuolelle (perintätoimisto) ilman asiakkaan suostumusta.

2. Asiakastunniste, tietojen käsittely ja yhteystietojen muutokset

Asiakkaalle luovutetaan käyttöön asiakuuden todentamista varten henkilökohtainen avain. Avain on aina esitettävä liikuntakeskuksessa vieraillessa joko ovessa (oven avaus) tai vastaanoton monitorissa (valintana ryhmäliikunta tai kuntosali). Avaimen katoamisesta on viipymättä ilmoitettava liikuntakeskuksen henkilökunnalle. Asiakas on vastuussa huolimattomasti säilytetyn avaimen väärinkäytöstä mahdollisesti koituvista kustannuksista. Avaimen kadotessa tulee asiakkaan lunastaa uusi avain hinnastoin mukaista maksua vastaan.  Asiakkaan on viipymättä ilmoitettava yhteystietojensa muutoksesta. FitnesSpa tallentaa asiakkaan tiedot omiin tietojärjestelmiinsä ja käsittelee tietoja henkilötietolain mukaisesti.

3. Aloitusmaksu

Palvelusopimuksen alussa suoritetaan hinnaston mukainen aloitus/jäsenmaksu. Aloitusmaksua ei palauteta palvelusopimuksen mahdollisen purkautumisen yhteydessä.

4. Palvelumaksu

Palvelumaksu valitaan palvelun mukaan ja siitä tehdään e-laskusopimus. Asiakas vastaa itse maksusopimuksen tekemisestä verkkopankissaan.

E-lasku on maksutapa, jossa kuukausittainen harjoitusmaksu lähetetään asiakaan verkkopankkiin. Uudet asiakkaat saavat ensimmäisen sopimuslaskun paperilaskuna vastaanotosta ja käyvät maksamassa ja aktivoimassa tämän verkkopankissaan (tekevät e-laskutussopimuksen verkkopankissaan). Tämän jälkeen e-lasku tulee asiakkaan verkkopankkiin 4 päivää ennen eräpäivää. Asiakas huolehtii siitä että maksu on hyväksytty viimeistään eräpäivänä.

Jos maksua ei ole suoritettu eräpäivänä, sulkeutuu asiakkaan kortti automaattisesti. Kortin saa aktivoitua uudelleen maksamalla maksun ja lähettämällä sähköpostitse tai tuomalla maksukuitin vastaanottoon. Kuukauden kuluessa edelleen maksamatta oleva saatava siirretään perittäväksi perintätoimistolle, jolloin asiakas on velvollinen suorittamaan kohtuulliset perintäkulut. Oikeus liikuntakeskuksen palvelujen käyttöön jatkuu vasta, kun asiakas on maksanut erääntyneet saatavat perintäkuluineen.

5. Asiakuuden voimassaoloaika

Määräaikainen sopimus on voimassa 12 kuukautta, jonka jälkeen se jatkuu toistaiseksi voimassa olevana ilman erillistä ilmoitusta. 12 kuukauden jälkeen asiakas voi sanoa sopimuksensa irti kuukauden irtisanomisajalla ilman sitovaa syytä.

Joustosopimus on asiakkuus, joka on voimassa toistaiseksi. Irtisanomisaika on täysi kuukausi. Asiakkaan on siis muistettava sanoa sopimus irti ajoissa. (esim. irtisanominen 2.3. astuu voimaan 2.4. eli huhtikuun maksu maksetaan vielä ja kortti on voimassa 30.4. asti)

6. Asiakuuden irtisanominen

Irtisanominen tapahtuu aina sähköpostitse ja FitnesSpa:n edustaja kuittaa ilmoituksen vastaanotetuksi vastaamalla viestiin. Asiakkaalla on 30 päivän irtisanomisaika joustosopimuksessa ja kun määräaikainen sopimus on saavuttanut 12 kuukauden määräajan. Irtisanominen tulee tehdä ajoissa, esim. irtisanominen otettu vastaan 2.3. astuu se voimaan 2.4. ja asiakkuus päättyy 30.4. Mikäli asiakkaalla on ennakkoon maksettuja kuukausia, ei niitä palauteta tai hyvitetä millään tavalla.

Muutamissa erikoistapauksissa, kuten esim. pitkäaikainen sairaus (yli 2 kk), raskaus, armeija, muutto toiselle paikkakunnalle, voidaan sopimus keskeyttää joko määräajaksi tai kokonaan. Anomukset käsitellään henkilökohtaisesti.

7. Sairastuminen

Mikäli asiakas sairastuu (minimi 4 viikkoa), hän voi anoa hyvitystä käyttämättä jääneestä harjoitteluajasta. Anomus tulee tehdä sähköpostitse ja sairaslomatodistus tulee näyttää anomuksen yhteydessä. Käyttämättä jäänyt harjoitteluaika lisätään pidennettynä aikana korttiin tai hyvitetään seuraavassa e-laskutuksessa. Anomukset käsitellään tapauskohtaisesti.

8. Hinnan muutokset

Liikuntakeskus on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle hinnan muutokset viimeistään 30 päivää ennen kuin muutokset astuvat voimaan. FitnesSpa voi korottaa tai laskea hintoja. FitnesSpa ilmoittaa muutoksista ilmoitustaululla.  Määräaikaisten sopimusten hintaan ei voi koskea kesken määräajan. Arvonlisäveromuutokseen tai mahdollisten muiden viranomaistoimien hinnoissa aiheuttamista muutoksista ilmoitetaan myös vähintään kuukautta ennen tällaisten muutosten siirtämistä asiakkaan maksettaviin hintoihin (nämä korotukset koskevat myös määräaikaisia sopimuksia)

9. Liikuntaseteleillä/korteilla maksaminen

Liikuntaseteleillä/kortilla voi maksaa osan sopimusmaksusta kaksi kertaa vuodessa. Nämä maksut suoritetaan vastaanottoon ja maksua vastaan laskutus suljetaan määräajaksi.

 

 

Toimitusehdot

Yleistä

y-tunnus: 2080191-3
Osoite: Sarviniitunkatu 4, 04200 Kerava

AN FitnesSpa Oy (FitnesSpa) myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueella. Nämä toimitusehdot soveltuvat liikuntapalveluiden tilaamiseen verkkokaupassamme.

Toimitusehtomme ovat voimassa 1.1.2018 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja, joten tutustuthan toimitusehtoihimme aina, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Alle 18-vuotias ei voi ostaa sopimustuotteita verkkokaupastamme, vaan hänen on tehtävä sopimus asiakaspalvelussamme huoltajan kanssa.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat näet ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut

Emme veloita ostoksista toimituskuluja.
Tilaaminen, sopimuksen voimaantulo ja toimitustapa
Voit tilata liikuntapalveluita verkkokaupassamme siirtämällä palveluita ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen sillä hetkellä voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on (paitsi siltä osin, mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta) sitova ja solmii näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Ostettuasi liikuntapalveluita verkkokaupasta, jos sinulla ei ole vielä avainkorttia, tulee se noutaa asiakaspalvelustamme sen aukioloaikoina (ma 13-20, ti-to 15-20 ja pe 11-17). Jos sinulla on avainkortti, menee sen aktivointiin 1-3 arkipäivää tilauksesi jälkeen.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten ilmoitathan sähköpostiosoitteesi, kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Kuluttajana sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluessa tilauksestasi. Tämä tarkoittaa kuitenkin sitä että et ole vielä käyttänyt liikuntapalveluasi.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen info@fitnesspa.fi. Liitä peruuttamisilmoitukseen nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse info@fitnesspa.fi ja puhelimitse (09) 2424328.

Vastuunrajoitus

AN FitnesSpa Oy ei vastaa mistään tilaukseen tai toimitukseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta, paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme (09) 24 24 328, info@fitnesspa.fi sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).