050 46 81 756

SopimusehdotToimitusehdot

Sopimusehdot

1. Asiakkuus

 FitnesSpa asiakassopimus tehdään joko verkkokaupassa tai vastaanotossa. Asiakas hyväksyy ja sitoutuu noudattamaan tässä sopimuksessa määriteltyjä ehtoja joko 

a) maksamalla verkkopankkitunnuksella ensimmäisen maksunsa, jolloin asiakkaan tunnistaminen ja todentaminen tapahtuu verkkopankkitunnuksien avulla sähköisesti tai 

b) allekirjoittaessaan tämän sopimuksen vastaanotossa, jolloin tunnistautuminen tapahtuu asiakkaan esittäessä virallisen henkilöllisyystodistuksen sopimuksen allekirjoituksen yhteydessä. 

Asiakas on velvollinen esittämään virallisen henkilöllisyystodistuksen asiakastunnistetta (avainta) noutaessaan. Tämän asiakassopimuksen teko edellyttää, että asiakkaalla on verkkopankki käytössään ja että hän ottaa käyttöön e-laskun verkkopankissaan. FitnesSpa:n asiakkaita ovat tämän palvelusopimuksen verkkokaupassa/vastaanotossa hyväksyneet, aloitusmaksun sekä palvelumaksun maksaneet 15 vuotta täyttäneet henkilöt, joilla on käytössään sähköpostiosoite ja suomalainen tilinumero. Alle 18-vuotias henkilö kuntoilee FitnesSpa:n sopimuksen hyväksyneen huoltajan vastuulla ja hänelle luovutetaan asiakastunniste ainoastaan huoltajan hyväksynnällä. FitnesSpa:lla on oikeus siirtää tämä sopimus edelleen kolmannelle osapuolelle (perintätoimisto) ilman asiakkaan suostumusta. 

.

2. Asiakastunniste, tietojen käsittely ja yhteystietojen muutokset

 Asiakkaalle luovutetaan käyttöön asiakkuuden todentamista varten asiakastunniste eli henkilökohtainen avain. Avain on aina esitettävä liikuntakeskuksessa vieraillessa joko ovessa (oven avaus) tai vastaanoton monitorissa (valintana ryhmäliikunta tai kuntosali). Avaimen katoamisesta on viipymättä ilmoitettava liikuntakeskuksen henkilökunnalle. Asiakas on vastuussa huolimattomasti säilytetyn avaimen väärinkäytöstä mahdollisesti koituvista kustannuksista. Avaimen kadotessa tulee asiakkaan lunastaa uusi avain hinnaston mukaista maksua vastaan. Asiakkaan on viipymättä ilmoitettava yhteystietojensa muutoksesta. FitnesSpa tallentaa asiakkaan tiedot omiin tietojärjestelmiinsä ja käsittelee tietoja henkilötietolain mukaisesti. 

3. Aloitusmaksu

 Palvelusopimuksen alussa suoritetaan hinnaston mukainen aloitusmaksu. Aloitusmaksua ei palauteta palvelusopimuksen mahdollisen purkautumisen yhteydessä, ja aloitusmaksu maksetaan joka kerta aloituksen yhteydessä. Asiakas voi kerran vuodessa laittaa sopimuksen tauolle maksimissaan kahden laskutusjakson ajaksi (8 viikkoa) ilman uutta Aloitusmaksua. Tauotuksen hinta on 25€/4 viikkoa, eikä tauotusta voi hyödyntää irtisanomisaikana. Pyyntö tauotuksesta tulee tehdä viimeistään 2 viikkoa ennen seuraavan laskun eräpäivää.

4. Palvelumaksu

 Palvelumaksu valitaan palvelun mukaan ja siitä tehdään e-laskusopimus. Asiakas vastaa itse maksusopimuksen tekemisestä verkkopankissaan. 

E-lasku on maksutapa, jossa harjoitusmaksu lähetetään asiakkaan verkkopankkiin 4 viikon välein. Uudet asiakkaat saavat ensimmäisen sopimuslaskun paperilaskuna ja käyvät maksamassa ja aktivoimassa tämän verkkopankissaan (tekevät e-laskutussopimuksen verkkopankissaan). Tämän jälkeen e-lasku tulee asiakkaan verkkopankkiin noin 14 päivää ennen eräpäivää. Asiakas huolehtii siitä, että maksu on hyväksytty viimeistään eräpäivänä. 

Jos maksua ei ole suoritettu eräpäivänä, sulkeutuu asiakkaan kortti automaattisesti. Kortin saa aktivoitua uudelleen maksamalla maksun ja lähettämällä sähköpostitse tai tuomalla maksukuitin vastaanottoon. Kuukauden kuluessa edelleen maksamatta oleva saatava siirretään perittäväksi perintätoimistolle, jolloin asiakas on velvollinen suorittamaan kohtuulliset perintäkulut. Oikeus liikuntakeskuksen palvelujen käyttöön jatkuu vasta, kun asiakas on maksanut erääntyneet saatavat perintäkuluineen. 

5. Asiakkuuden voimassaoloaika ja irtisanomisaika

Asiakkuus on voimassa toistaiseksi. Irtisanomisaika on 2 täyttä kuukautta. Asiakkaan on siis muistettava sanoa sopimus irti ajoissa esim. irtisanominen 2.3. astuu voimaan 2.5. 

6. Asiakkuuden irtisanominen

Irtisanominen tapahtuu aina sähköpostitse osoitteeseen info@fitnesspa.fi ja FitnesSpa:n edustaja kuittaa ilmoituksen vastaanotetuksi vastaamalla viestiin. Asiakkaalla on 2 kk irtisanomisaika tässä sopimuksessa, jolta ajalta asiakas on velvollinen maksamaan palvelumaksun. Irtisanominen tulee tehdä ajoissa, koska 2 kuukauden irtisanomisaika alkaa kulua aina vasta irtisanomissähköpostin lähettämispäivästä (esim. irtisanominen tehty 2.3. irtisanomisaika päättyy 2.5.) Mikäli asiakkaalla on ennakkoon maksettuja viikkoja, ei niitä koskevia maksuja palauteta tai hyvitetä millään tavalla. 

Muutamissa erikoistapauksissa, kuten pitkäaikainen sairaus (yli 2 kk), raskaus tai armeija, voidaan sopimus keskeyttää joko määräajaksi tai kokonaan. Anomukset käsitellään henkilökohtaisesti. 

7. Sairastuminen

Mikäli asiakas sairastuu (minimi 4 viikkoa), hän voi anoa hyvitystä käyttämättä jääneestä harjoitteluajasta. Anomus tulee tehdä sähköpostitse ja sairauslomatodistus tulee näyttää anomuksen yhteydessä. Käyttämättä jäänyt harjoitteluaika lisätään pidennettynä aikana korttiin tai hyvitetään seuraavassa e-laskutuksessa tauottamalla laskutus määräajaksi. Anomukset käsitellään tapauskohtaisesti. 

8. Hinnan muutokset

Liikuntakeskus on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle hinnan muutokset viimeistään 30 päivää ennen kuin muutokset astuvat voimaan. FitnesSpa voi korottaa tai laskea hintoja (ei koske jo irtisanottuja sopimuksia). FitnesSpa ilmoittaa muutoksista ilmoitustaululla. Määräaikaisten sopimusten hintaan ei voi koskea kesken määräajan. Arvonlisäveromuutokseen tai mahdollisten muiden viranomaistoimien hinnoissa aiheuttamista muutoksista ilmoitetaan myös vähintään kuukautta ennen tällaisten muutosten siirtämistä asiakkaan maksettaviin hintoihin. 

9. Liikuntaseteleillä/korteilla maksaminen

Liikuntaseteleillä/kortilla voi maksaa osan sopimusmaksusta kaksi kertaa vuodessa. Nämä maksut suoritetaan vastaanottoon viimeistään 2 viikkoa ennen seuraavaa eräpäivää ja maksua vastaan laskutus suljetaan määräajaksi. 

10. Turvallisuus

Asiakas on vastuussa omasta turvallisuudestaan. FitnesSpa ei vastaa asiakkaiden loukkaantumisesta tai onnettomuudesta kuntosali- ja ryhmäliikuntatiloissa, lukuun ottamatta viallisesta laitteesta tai välineestä johtuvasta loukkaantumisesta. 

 

 

Toimitusehdot

Yleistä

y-tunnus: 2080191-3
Osoite: Sarviniitunkatu 4, 04200 Kerava

AN FitnesSpa Oy (FitnesSpa) myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueella. Nämä toimitusehdot soveltuvat liikuntapalveluiden tilaamiseen verkkokaupassamme.

Toimitusehtomme ovat voimassa 1.1.2018 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja, joten tutustuthan toimitusehtoihimme aina, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Alle 18-vuotias ei voi ostaa sopimustuotteita verkkokaupastamme, vaan hänen on tehtävä sopimus asiakaspalvelussamme huoltajan kanssa.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat näet ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut

Emme veloita ostoksista toimituskuluja.
Tilaaminen, sopimuksen voimaantulo ja toimitustapa
Voit tilata liikuntapalveluita verkkokaupassamme siirtämällä palveluita ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen sillä hetkellä voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on (paitsi siltä osin, mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta) sitova ja solmii näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Ostettuasi liikuntapalveluita verkkokaupasta, jos sinulla ei ole vielä avainkorttia, tulee se noutaa asiakaspalvelustamme sen aukioloaikoina. Jos sinulla on avainkortti, menee sen aktivointiin 1-3 arkipäivää tilauksesi jälkeen.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten ilmoitathan sähköpostiosoitteesi, kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Kuluttajana sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluessa tilauksestasi. Tämä tarkoittaa kuitenkin sitä että et ole vielä käyttänyt liikuntapalveluasi.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen info@fitnesspa.fi. Liitä peruuttamisilmoitukseen nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse info@fitnesspa.fi ja puhelimitse (09) 2424328.

Vastuunrajoitus

AN FitnesSpa Oy ei vastaa mistään tilaukseen tai toimitukseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta, paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme (09) 24 24 328, info@fitnesspa.fi sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).